Ubezpieczenie zdrowotne – zmotywowana rejestracja niepełnosprawności i ACA

Stany Zjednoczone polegają na ubezpieczeniu zdrowotnym pracodawcy, obejmującym osoby dorosłe w wieku produkcyjnym i ich rodziny. W rezultacie Amerykanie, którzy nie są w stanie angażować się w pracę w pełnym wymiarze godzin z powodu przewlekłego stanu zdrowia, muszą nie tylko szukać zastępczego wynagrodzenia, ale także dążyć do alternatywnych źródeł ubezpieczenia zdrowotnego. Ubezpieczenie zdrowotne jest często bardziej wartościowe niż świadczenia pieniężne dla niepełnosprawnych pracowników, którzy mają wysoki poziom potrzeb medycznych. Jednak kupowanie prywatnych ubezpieczeń rzadko jest możliwe z uwagi na wysokie koszty i bariery strukturalne, takie jak ograniczenia wydatków na całe życie, okresy oczekiwania i wyłączenia istniejących warunków z zasięgu. Pracownicy niepełnosprawni często ubiegają się o publiczne świadczenia z tytułu niezdolności do pracy po części w celu uzyskania publicznego ubezpieczenia zdrowotnego – wyjątkowo amerykańskiego zjawiska, które nazywamy rejestracją niepełnosprawności na podstawie ubezpieczenia zdrowotnego (HIMDE). Uważamy, że HIMDE jest ważnym motorem niezrównoważonego wzrostu liczby osób zapisujących się na programy pomocy publicznej dla osób niepełnosprawnych. Administracja zabezpieczenia społecznego ma obecnie programy – takie jak programy kupna biletów do pracy i wypłaty zasiłków medycznych – które rozwiązują ten problem, zachowując świadczenia z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego dla osób zapisujących się na program inwalidzki, które powracają do pracy. Programy te nie mogą uwzględniać ogólnosystemowych kosztów i czynników strukturalnych przyczyniających się do HIMDE, ale niektóre reformy zawarte w ustawie o przystępnej cenie (ACA) uwzględniają takie czynniki – co oznacza, że stabilizacja federalnych programów z zakresu niepełnosprawności poprzez redukcję HIMDE jest nieocenioną, ale ważną korzyścią płynącą z HIMDE. ACA.
Rejestracja SSDI i SSI wśród dorosłych w wieku od 18 do 64 lat, 1991-2011. SSDI oznacza Ubezpieczenie Społeczne Ubezpieczenia Społecznego i SSI Dodatkowe Dochody z Ubezpieczeń.
Administracja Social Security prowadzi dwa duże programy z zakresu niepełnosprawności: Social Security Disability Insurance (SSDI) i Supplemental Security Income (SSI). Obydwie definiują niepełnosprawność jako niezdolność do angażowania się w znaczną aktywność zarobkową z powodu medycznie zdeterminowanego upośledzenia fizycznego lub umysłowego. Kwalifikowalność SSDI i poziomy świadczeń są określane na podstawie historii zatrudnienia i finansowane z podatków od wynagrodzeń, natomiast kwalifikacje SSI i minimalne poziomy świadczeń są oparte na niskich dochodach i finansowane z ogólnych wpływów podatkowych. Około 7,8 miliona dorosłych w wieku produkcyjnym otrzymuje świadczenia SSDI, 4,5 miliona otrzymuje zasiłki SSI, a 1,6 miliona otrzymuje oba. Rejestracja w obu programach znacznie wzrosła w ciągu ostatnich dwóch dekad (patrz wykres). Obecne świadczenia SSDI przewyższają dochody programu, a część renty z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych może zostać wyczerpana w ciągu najbliższych 4 lat.1
Chociaż fundusze Medicare i Medicaid nie są tak natychmiastowo podatne na ataki jak SSDI, koszt tych programów jest odwiecznym problemem. Nieutrudniony wzrost liczby zapisów w programach dotyczących niepełnosprawności przyczynia się do tego kosztu, ponieważ zakres ubezpieczenia Medicare i Medicaid jest ściśle związany z otrzymaniem SSDI i SSI: beneficjenci SSDI otrzymują Medicare 24 miesiące po rozpoczęciu ich świadczeń finansowych, a większość nowych beneficjentów SSI jest równocześnie uznawanych za uprawnionych do otrzymania zasiłku Medicaid.
Ze względu na te powiązania uprawniające, zarejestrowani SSDI i SSI historycznie utracili swoje publiczne ubezpieczenie zdrowotne, a także swoje dochody z przeniesienia, kiedy wrócili do pracy
[więcej w: srebro lokacyjne, olejek kokosowy na włosy, arganowy olejek ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: arganowy olejek olejek kokosowy na włosy srebro lokacyjne