Ubezpieczenie zdrowotne – zmotywowana rejestracja niepełnosprawności i ACA ad

Od połowy lat 80. Kongres Stanów Zjednoczonych i Administracja Ubezpieczeń Społecznych eksperymentowały ze zmianami programowymi, aby zachęcić ludzi do powrotu do pracy. Wśród tych zmian są programy, które pozwalają byłym rejestrującym, których zarobki przekraczają próg dochodów, na utrzymanie ich publicznego ubezpieczenia zdrowotnego. Ustawa o podwyższeniu wynagrodzenia za pracę i wynagrodzenie za pracę zwiększa liczbę beneficjentów SSDI, którzy ponownie wprowadzają pracowników, aby utrzymać opiekę Medicare przez okres 8,5 roku, podczas gdy ich wsparcie dochodu jest stopniowo wycofywane. Ustawa ta zatwierdza również opcjonalne programy Medicaid Buy-In dla niepełnosprawnych pracowników, które są obecnie dostępne w 32 stanach. Pomimo tych programów powrót do pracy jest raczej wyjątkiem niż regułą: w 2009 r. Tylko 1% beneficjentów SSDI opuściło rolki programu. ACA zawiera wiele głównych reform, które powinny wpłynąć na HIMDE bardziej niż poprzednie wysiłki. Co najważniejsze, zwiększy to zakres ochrony ubezpieczeniowej dla pracowników niepełnosprawnych, co może zmniejszyć liczbę nowych wniosków o przyznanie renty z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego i zwiększyć odsetek osób powracających do pracy. Ustawa zawiera kilka zmian politycznych, z których korzystają różne podgrupy osób niepełnosprawnych. Przedłużenie ubezpieczenia zdrowotnego rodziców dzieci do 26 roku życia może zachęcić młodych dorosłych z niepełnosprawnością rozwojową do wejścia na rynek pracy. Zakaz rezygnacji z ubezpieczenia i wyeliminowanie limitów dożywotnich na wypłaty ubezpieczenia może sprawić, że prywatne ubezpieczenie stanie się bardziej atrakcyjne dla dorosłych z postępującymi chorobami przewlekłymi. Eliminacja wcześniejszych wyłączeń warunkowych otworzy po raz pierwszy prywatny rynek ubezpieczeniowy dla wielu osób dorosłych z przewlekłą chorobą i niepełnosprawnością. Oferowanie premiowych kredytów i kredytów do dzielenia kosztów poprawi zasięg i przystępność cenową dla wszystkich pracowników, w tym osób niepełnosprawnych. Ograniczenie rocznego odliczenia o 2000 $ dla osób fizycznych i 4000 $ dla rodzin powinno pomóc zmniejszyć koszty z własnej kieszeni. W związku z tym mniej pracowników niepełnosprawnych będzie musiało polegać na publicznym ubezpieczeniu uzyskanym dzięki zasiłkom dla osób niepełnosprawnych.
Chociaż prawie wszyscy pracodawcy zatrudniający 50 lub więcej pracowników oferują ubezpieczenie zdrowotne, tylko 42,1% firm zatrudniających mniej niż 50 pracowników oferowało ubezpieczenia w 2008 i 2009 r.3 Jako że prywatny rynek ubezpieczeniowy staje się bardziej dostępny i przystępny cenowo dla osób niepełnosprawnych, będą one mogły sobie pozwolić pracować dla tych mniejszych firm, które obecnie nie oferują ubezpieczenia. W rezultacie, niepełnosprawni pracownicy, którzy są młodsi, zdrowsi lub mają wyższy poziom wykształcenia, będą częściej wchodzić na rynek pracy lub pozostać na nim, zamiast ubiegać się o świadczenia z tytułu niezdolności do pracy.
Oprócz zwiększenia dostępu do prywatnego rynku ubezpieczeń, ACA zmieni także publiczny system ubezpieczeń dla pracowników niepełnosprawnych. Prawo pierwotnie wymagało, aby wszystkie 50 stanów zapewniało ubezpieczenie Medicaid osobom o dochodach poniżej 138% federalnego poziomu ubóstwa, ale Sąd Najwyższy orzekł, że takie rozszerzenie nie jest obowiązkowe4. Wpływ rozszerzenia Medicaid na HIMDE będzie zatem różny stan. Państwa, które obecnie mają bardzo niskie progi kwalifikowalności dochodów lub nie obejmują bezdzietnych dorosłych, znacznie zwiększą liczbę dorosłych kwalifikujących się do opieki medycznej, jeśli zdecydują się rozszerzyć swoje programy
[przypisy: polcortolon, wdrożenia magento, kasetony świetlne ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: kasetony świetlne polcortolon wdrożenia magento