Rozmiary i przestoje – rządowy organ prawny regulujący praktyki w branży spożywczej cd

Właściwy proces z należytą starannością zwykle wiąże się z sytuacją, w której rząd pozbawia jednostki praw podstawowych lub interesów związanych z wolnością, z których żadna nie obejmowałaby zdolności do podejmowania takich działań, jak zakup dużego pakietu5. Działania w zakresie zdrowia publicznego oparte na solidnych dowodach naukowych i przeprowadzane w domenach, w których rząd ma uzasadniony interes, może być uznany za racjonalny i nie arbitralny. W przyszłości problemem może być to, że przemysł będzie apelował do polityków państwowych o uchwalenie przepisów zakazujących swoim działom politycznym i lokalnym departamentom zdrowia zajmowania się takimi problemami. W rzeczywistości, kiedy Nowy Jork i inne miasta zaczęły podlegać przepisom dotyczącym etykietowania menu, legislatury stanowe w Gruzji i Utah uchwaliły przepisy, które tłumiły zdolność miast i powiatów do działania.
Rządy rozważają obecnie szereg działań dotyczących praktyk biznesowych związanych z żywnością – na przykład zakaz sprzedaży napojów słodzonych cukrem w budynkach komunalnych przez miasta takie jak Boston, zatrzymanie sprzedaży słodzonych napojów i przekąsek o niskiej wartości odżywczej szkoły, opodatkowanie napojów słodzonych cukrem i narzucanie nowojorskiej inicjatywy wielkości porcji. Rządy są uprawnione do działania na tym polu i chociaż przemysł może podejmować wyzwania prawne, nie wydaje się, aby istniała solidna podstawa do tego, aby ten sprzeciw dominował.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł został opublikowany 21 września 2012 r. O godzinie.
Author Affiliations
Od Rudd Center for Food Policy and Otyłość, Yale University, New Haven, CT.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Hutchinson Ice Cream Co. i in. v. Iowa, 242 US 153 (1916).

2. Stany Zjednoczone v. Carolene Products Co., 304 US 144 (1938).

3. Oregon Waste Sys. v. Departament Envtl. Jakość, 511, USA 93 (1994).

4. Minnesota przeciwko Clover Leaf Creamery Co., 449, US 456 (1981).

5. McDonald przeciwko City of Chicago, 130 S. Ct. 3020 (2010).

Zamknij odniesienia
Cytowanie artykułów (20)
Zamknij Cytowanie artykułów
[hasła pokrewne: erozja szkliwa, poradnia dla dzieci z autyzmem, kamagra opis ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: erozja szkliwa kamagra opis poradnia dla dzieci z autyzmem