Reforma systemu opieki zdrowotnej i dynamika ubezpieczenia – lekcje z Massachusetts

Jako projekt ustawy o przystępnej cenie (Care of Care Act – ACA), reformy służby zdrowia w Massachusetts w 2006 roku są przydatne do prognozowania potencjalnego wpływu krajowej reformy systemu opieki zdrowotnej na ubezpieczenie w Stanach Zjednoczonych. W Massachusetts reformy przyniosły zyski w zakresie ochrony ubezpieczeniowej. Szacuje się, że w latach 2006-2009 odsetek dorosłych z Massachusetts o niskich dochodach, którzy nie mieli ubezpieczenia, zmniejszył się o jedną szóstą, podczas gdy odsetek w podobnych państwach prawie się nie zmienił – co stanowi znaczące osiągnięcie w przypadku każdego działania1. Jednym z aspektów reform w Massachusetts, które nie zostały ocenione, jest ich wpływ na różne grupy osób nieubezpieczonych – w szczególności tych, którzy mają krótkie okresy bez ubezpieczenia w porównaniu do tych, którzy dłużej pozostają nieubezpieczeni. To rozróżnienie jest ważne: od 2007 roku Massachusetts i rząd federalny wydały łącznie ponad 700 milionów USD rocznie na dotacje i rozbudowane programy publiczne. Wartość ta znacząco wzrośnie, gdy podobne reformy opieki zdrowotnej będą wdrażane w całym kraju począwszy od 2014 r., Więc pomocne jest ustalenie, czy wydatki przyniosły korzyści nie tylko długotrwale nieubezpieczonym, którzy mieli trudności z uzyskaniem ubezpieczenia przed wprowadzeniem reform.
Ważne jest również ustalenie, czy brak zasięgu w Massachusetts był stanem ostrym, czy przewlekłym, ponieważ różne są strategiczne środki dla celów krótko- i długoterminowego nieubezpieczonego. Na przykład, jeśli większość osób, które uzyskają nieubezpieczoną działalność w okresie obowiązywania mandatu, nie ma pokrycia tylko na krótko, to być może dostępne dotacje do składek premium powinny być szerzej upowszechniane i powinny zostać opracowane programy zapewniające zasięg przejściowy. W przeciwieństwie do tego, jeśli nowe nieubezpieczone czary są długotrwałe, wówczas zasady kwalifikowalności i kwoty subsydiów dla programu pomocowego powinny zostać ponownie ocenione. W świetle obecnego kryzysu gospodarczego kluczowe znaczenie ma również ustalenie, czy reformy w zakresie opieki zdrowotnej w wystarczającym stopniu chroniły mieszkańców Massachusetts przed występowaniem długotrwałych luk w pokryciu podczas recesji w latach 2008-2009 i po jej zakończeniu. Jeśli nie, to inne podejścia do rozszerzenia zasięgu mogą być wymagane na poziomie krajowym. Przykładem może być plan bezpieczeństwa medyczny Massachusetts, który służy mieszkańcom o niskich i średnich dochodach, którzy otrzymują zasiłek dla bezrobotnych, oraz dotacje COBRA na lata 2009-2010, które pokrywały 65% kosztów pokrycia przejściowego za pośrednictwem byłego pracodawcy dla osób, które straciły Oferty pracy.
Na koniec, należy ocenić zmiany zachodzące w zakresie dynamiki pokrycia w Massachusetts, ponieważ środki na nieskompensowaną opiekę w szpitalach opieki medycznej ulegną zmianie w ramach ACA. W ramach pokrycia około 32 milionów osób obecnie nieubezpieczonych, prawo nakazuje zmniejszenie płatności w szpitalach nieproporcjonalnych (DSH) o około 36 miliardów dolarów w okresie od 2010 do 2019,2, przy czym określone kwoty są określone przez nowe formuły DSH, które uwzględniają procentowe zmniejszenie liczby osób. nieubezpieczonych osób w każdym stanie.3 Najnowsze dowody wskazują, że prawie 40% nieubezpieczonych dorosłych i ponad połowa nieubezpieczonych dzieci nie ma ubezpieczenia na czary 4 miesiące lub mniej.4 Duży spadek liczby osób nieubezpieczonych może być zatem skoncentrowany wśród osób z tymczasowymi lukami w zasięgu
[więcej w: olejek arganowy, olejek jojoba, wzorcowanie mierników ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: olejek arganowy olejek jojoba wzorcowanie mierników