Posts Tagged ‘olejek rycynowy’

Ubezpieczenie zdrowotne – zmotywowana rejestracja niepełnosprawności i ACA cd

Tuesday, May 22nd, 2018

Dorośli z potencjalnie ograniczającymi pracę niepełnosprawności zamieszkujący w tych stanach będą mogli uzyskać Medicaid bez uprzedniego uzyskania zasiłku SSI z powodu niepełnosprawności. Pomimo tych zmian, nie jest prawdopodobne, aby nastąpił natychmiastowy duży i trwały spadek liczby osób zapisujących się na programy niepełnosprawności, ze względu na różne czynniki ekonomiczne i demograficzne. Starzenie się populacji USA, ostre warunki ekonomiczne, które wypędzą niepełnosprawnych pracowników z rynku pracy, oraz podniesienie wieku emerytalnego będą zwiększać presję na programy dotyczące niepełnosprawności, nawet gdy HIMDE spadnie po wdrożeniu ACA. Poprzez wpływ na publiczne i prywatne rynki ubezpieczeniowe, ACA ograniczy HIMDE, zajmując się jednym z głównych źródeł wzrostu liczby osób niepełnosprawnych. Ponieważ ACA jest wdrażana i oceniana, wzywamy służby zdrowia i badaczy osób niepełnosprawnych do rozważenia zmniejszenia HIMDE jako ważnej miary sukcesu reformy systemu opieki zdrowotnej dla Amerykanów niepełnosprawnych. …read more

Co powstrzymuje nas przed zapobieganiem cukrzycy typu 2 ad

Tuesday, May 22nd, 2018

Dzięki współpracy z partnerami publicznymi i prywatnymi, w tym z YMCA i UnitedHealth Group, interwencja związana ze stylem życia grupowego jest już dostępna w ponad 100 lokalizacjach uznawanych przez CDC w 25 stanach.3 Pomimo silnych dowodów na korzyści i rosnącej zdolności do prowadzenia grupowej interwencji w stylu życia, większość płatników nie obejmuje usług mających na celu zapobieganie cukrzycy typu 2. Prawo federalne wymaga od niektórych ubezpieczycieli prywatnych, aby pokryli i zrzekli się współdzielenia kosztów pacjenta na profilaktyczne usługi medyczne, które uzyskały ocenę B lub lepszą od US Task Force Services (USPSTF). Prawo federalne określa również trzyczęściowy standard dotyczący ubezpieczenia Medicare dodatkowych usług profilaktycznych, które uwzględniają zalecenia USPSTF. Ponieważ USPSTF nie wydała zalecenia w sprawie usług związanych z zapobieganiem cukrzycy, interwencja związana ze stylem życia nie została uwzględniona. Niedawno CMS rozpoczął intensywną terapię behawioralną na rzecz otyłości, która jest czynnikiem ryzyka cukrzycy. …read more

Co powstrzymuje nas przed zapobieganiem cukrzycy typu 2

Tuesday, May 22nd, 2018

Badanie kliniczne Diabetes Prevention Program (DPP) i jego wyniki 10-letnich badań (DPPOS), sponsorowane przez National Institutes of Health (NIH), wykazały, że niektóre interwencje mogą bezpiecznie zapobiec lub znacznie opóźnić wystąpienie cukrzycy typu 2 efektywnie pod względem kosztów.1,2 Jednak profilaktyka cukrzycowa nie jest powszechnie stosowana w Stanach Zjednoczonych, a ogromne koszty choroby i ludzi wciąż rosną. Dlatego niezbędne jest zidentyfikowanie czynników utrudniających pełną realizację interwencji DPP w zakresie zapobiegania cukrzycy. DPP było porównawczą próbą skuteczności z udziałem 3234 dorosłych z nadwagą lub otyłością z upośledzoną tolerancją glukozy (prediabetes). Czterdzieści pięć procent uczestników należało do mniejszości rasowych lub etnicznych, które mają zwiększone ryzyko cukrzycy typu 2. Uczestnicy zostali przydzieleni do jednej z trzech interwencji: interwencji w stylu życia ukierunkowanych na umiarkowaną utratę wagi poprzez dietę i ćwiczenia fizyczne, leczenie za pomocą ogólnej metforminy lub kontrolę placebo. …read more

Rozmiary i przestoje – rządowy organ prawny regulujący praktyki w branży spożywczej cd

Tuesday, May 22nd, 2018

Właściwy proces z należytą starannością zwykle wiąże się z sytuacją, w której rząd pozbawia jednostki praw podstawowych lub interesów związanych z wolnością, z których żadna nie obejmowałaby zdolności do podejmowania takich działań, jak zakup dużego pakietu5. Działania w zakresie zdrowia publicznego oparte na solidnych dowodach naukowych i przeprowadzane w domenach, w których rząd ma uzasadniony interes, może być uznany za racjonalny i nie arbitralny. W przyszłości problemem może być to, że przemysł będzie apelował do polityków państwowych o uchwalenie przepisów zakazujących swoim działom politycznym i lokalnym departamentom zdrowia zajmowania się takimi problemami. W rzeczywistości, kiedy Nowy Jork i inne miasta zaczęły podlegać przepisom dotyczącym etykietowania menu, legislatury stanowe w Gruzji i Utah uchwaliły przepisy, które tłumiły zdolność miast i powiatów do działania.
Rządy rozważają obecnie szereg działań dotyczących praktyk biznesowych związanych z żywnością – na przykład zakaz sprzedaży napojów słodzonych cukrem w budynkach komunalnych przez miasta takie jak Boston, zatrzymanie sprzedaży słodzonych napojów i przekąsek o niskiej wartości odżywczej szkoły, opodatkowanie napojów słodzonych cukrem i narzucanie nowojorskiej inicjatywy wielkości porcji. …read more