Posts Tagged ‘Kabiny Sanitarne’

Co powstrzymuje nas przed zapobieganiem cukrzycy typu 2 ad

Tuesday, May 22nd, 2018

Dzięki współpracy z partnerami publicznymi i prywatnymi, w tym z YMCA i UnitedHealth Group, interwencja związana ze stylem życia grupowego jest już dostępna w ponad 100 lokalizacjach uznawanych przez CDC w 25 stanach.3 Pomimo silnych dowodów na korzyści i rosnącej zdolności do prowadzenia grupowej interwencji w stylu życia, większość płatników nie obejmuje usług mających na celu zapobieganie cukrzycy typu 2. Prawo federalne wymaga od niektórych ubezpieczycieli prywatnych, aby pokryli i zrzekli się współdzielenia kosztów pacjenta na profilaktyczne usługi medyczne, które uzyskały ocenę B lub lepszą od US Task Force Services (USPSTF). Prawo federalne określa również trzyczęściowy standard dotyczący ubezpieczenia Medicare dodatkowych usług profilaktycznych, które uwzględniają zalecenia USPSTF. Ponieważ USPSTF nie wydała zalecenia w sprawie usług związanych z zapobieganiem cukrzycy, interwencja związana ze stylem życia nie została uwzględniona. Niedawno CMS rozpoczął intensywną terapię behawioralną na rzecz otyłości, która jest czynnikiem ryzyka cukrzycy. …read more

Rozmiary i przestoje – rządowy organ prawny regulujący praktyki w branży spożywczej cd

Tuesday, May 22nd, 2018

Właściwy proces z należytą starannością zwykle wiąże się z sytuacją, w której rząd pozbawia jednostki praw podstawowych lub interesów związanych z wolnością, z których żadna nie obejmowałaby zdolności do podejmowania takich działań, jak zakup dużego pakietu5. Działania w zakresie zdrowia publicznego oparte na solidnych dowodach naukowych i przeprowadzane w domenach, w których rząd ma uzasadniony interes, może być uznany za racjonalny i nie arbitralny. W przyszłości problemem może być to, że przemysł będzie apelował do polityków państwowych o uchwalenie przepisów zakazujących swoim działom politycznym i lokalnym departamentom zdrowia zajmowania się takimi problemami. W rzeczywistości, kiedy Nowy Jork i inne miasta zaczęły podlegać przepisom dotyczącym etykietowania menu, legislatury stanowe w Gruzji i Utah uchwaliły przepisy, które tłumiły zdolność miast i powiatów do działania.
Rządy rozważają obecnie szereg działań dotyczących praktyk biznesowych związanych z żywnością – na przykład zakaz sprzedaży napojów słodzonych cukrem w budynkach komunalnych przez miasta takie jak Boston, zatrzymanie sprzedaży słodzonych napojów i przekąsek o niskiej wartości odżywczej szkoły, opodatkowanie napojów słodzonych cukrem i narzucanie nowojorskiej inicjatywy wielkości porcji. …read more

Obrazowanie amyloidowe mózgu – zatwierdzenie przez FDA iniekcji Florbetapir F18 ad

Tuesday, May 22nd, 2018

Metoda oznaczała pozytywne skanowanie florbetapiru jako kategoryczne wskazanie umiarkowanych do częstych płytek neurytycznych .-amyloidu, zgodnie z definicją według kryteriów konsensusu dla neuropatologii choroby Alzheimera ustanowionej przez National Institute on Aging. U 59 pacjentów, u których wykonano skany florbetapiru i autopsji, czułość skanu w wykrywaniu umiarkowanych do częstych płytek neurytycznych .-amyloidu wynosiła 92% (zakres od 69 do 95), a swoistość skanowania wynosiła 95% (zakres od 90 do 100), w podstawę medianowej oceny pięciu czytelników (ClinicalTrials.gov number, NCT01447719). Jednym z wyzwań programu klinicznego rozwoju florbetapir było to, że pacjenci z terminalnie chorymi nie są reprezentatywni dla populacji, która prawdopodobnie przejdzie skanowanie florbetapiru w praktyce medycznej. Ponadto, zawartość .-amyloidu może się zmieniać pomiędzy czasem obrazowania mózgu na żywo i czasem autopsji. Ponad 20% autopsji w głównych badaniach klinicznych wykonano ponad rok po obrazowaniu mózgu na żywo (NCT01447719 i NCT01550549). …read more

Reforma systemu opieki zdrowotnej i dynamika ubezpieczenia – lekcje z Massachusetts cd

Tuesday, May 22nd, 2018

W okresie postreformalnym w Massachusetts połowa zaklęć zakończyła się w ciągu 8 miesięcy, co oznacza 4-miesięczny spadek z okresu przedreformacyjnego. Jednak odsetek dorosłych w Massachusetts, którzy byli nieubezpieczeni przez okres dłuższy niż 24 miesiące po reformie (26,7%) był prawie taki sam jak procent długotrwale nieubezpieczonych w innych państwach (27,4%). Jedną z przyczyn, dla których reformy nie pomogły osobom nieubezpieczonym przez długie okresy, jest to, że każdy uprawniony do ubezpieczenia sponsorowanego przez pracodawcę nie jest uprawniony do korzystania z Commonwealth Care, nawet jeśli dana osoba jest zwolniona z mandatu, aby uzyskać ubezpieczenie, ponieważ jego udział w pracodawcy ubezpieczenie z dodatkową opłatą nie jest możliwe. Ustalenia te mają ważne implikacje dla Massachusetts i dla krajowej reformy służby zdrowia. Stwierdziliśmy, że nawet w ramach mandatu i dzięki subsydiom dostępnym do zakupu ubezpieczenia poprzez wymianę, odsetek dorosłych, którzy stali się nieubezpieczeni, ale potem uzyskali zasięg w ciągu 3 miesięcy, był prawie identyczny w latach poprzedzających i latach po reformie. …read more